Fatmacetnq Kizlar konya medicana hastanesinde sezeryan olacagim bana doktor onerisi onerirmisnz ilgili guler yuzlu bi doktor🥰
mamyfat93 Fatmacetnq yeni mi hamileliğin ? ben Tuğba hanıma gidiyorum . Çok seviyorum kendisini doğum zamanım geldi . Dün annemle kontrole gittik annemde beğendi çok mantıklı güzel konuşuyor diye tavsiye ederim 😌
mamyfat93 Fatmacetnq yorumunuza denk geldim hemde ssvd yaptırıyor düşünürseniz 😇 bende ssvd gebesiyim
Fatmacetnq mamyfat93 cok tesekkur ederm ama sezeryanla devm etmk istiyorm ilkde de sezeryan istemistm hep zorunlu sezeryan olmustu ztn🥹normaldn cok korkuyorm
mamyfat93 Fatmacetnq bende 2. Sezaryenden çok korkuyorum açıkcası . Rahat geçirmişmiydin sezaryen sonrasını 😌
Fatmacetnq mamyfat93 ilk ayaga kalkisi saymassak masallah diyeym cok rahat gecirdm 1 haftada ayaga kalktim🥰ve birde tabi dogum aninda karnina bastirmalari olmassa rahatti😂
mamyfat93 Fatmacetnq olsun ne güzel 😇 ben ilk doğumu Renginde yaptım çok sevende var ama ben memnun kalmadım. İkiside medicanada ama Tuğba hocayı yinede tavsiye ederim 😌 sağlıkla gelsin inşallah