gamzecgr rumeysaentt bebeğe bir zararı yok acının sadece hamileyken mide daha hassas oluyor o yüzden yemeyin derler bir de basur varsa onu çoşturabiliyor metabolizmayı hızlandırdığı için
Ilosunuz1 Bence aşırıya kaçmadan yiyebilirsiniz 8. Aylığım tükettim bir sorun olmadı. Zaten fazlası sizi rahatsız eder midenizi yakar☺️