Betusko Merhaba 7 haftalık hamileyim dün gece rüyamda kızım olduğunu gördüm yüzünü tam göremedim ama doğumum çok rahat geçmişti çok huzurluydum. Bu şekilde rüyasında bebeğinin cinsiyetini doğumunu gören var mı ve rüyalar çıkıyor mu çok merak ettim 🙈
gulsahklkn Betusko Ben cinsiyet öğrenene kadar hep kız bebek görmüştüm öğrenmeden bir gün önce cuma günü erkek bebek gördüm ve erkek oldu 🥰
Rmysarft Betusko ben görmüştüm ilk haftalarında kucağımda çok güzel bi erkek bebek tutuyordum cinsiyetinin erkek olduğunu öğrendik daha sonra çok defa yine aynı yüzü gördüm doğumuma da 1 buçuk hafta kaldı dediler geçen hafta bakalım cinsiyet çıktı ama doğumla yüz tipi çıkacakmı 😂 37+2 olduk
gunessmomm Betusko ben eşimle daha nişanlıyken uzun sarı saçlı bir kızımız olduğunu gördüm böyle 4 yaşındakini halini ama arkasını gördüm sadece yüzünü görmedim sonra evlendik bu rüyadan 2 sene sonra gerçekten de sarışın bir kızımız oldu şu an 2 yaşında bir prenses kendisi tıpkı rüyamdaki gibi dalgalı sarı saçları var 😍❤️
Gebeysek1 Betusko cinsiyet öğrenmeden önce kız görmüştüm, hissiyatım hep erkekti. Erkek çıktı bebişin cinsiyeti. Doğum yaklaştı, 2 kere gördüm rüyamda bebeği tam olarak ama detaylı hatırlamıyorum
Betusko gulsahklkn rüyaların tersi çıkar diyorlar sizde de öyle olmuş demekki bende çok merak ediyorum öğrenince buraya yazacağım 😁
Betusko Rmysarft aa her zaman tersi çıkmıyor o zaman 😂 doğduğunda yazın mutlaka merak ederimm. Ben yüzünü göremedim ama kolları bacakları çok uzundu
gulsahklkn Betusko Evet bende öyle oldu ama daha bir heyecanlı oluyo biliyo musun nasıl olsa rüyamda gördüm vardır bunda da bir hayır deyip tam odaklanıyosun son anda farklı çıkınca çok daha heyecanlı oluyo 😂
Sevda-57 gunessmomm ben hep rüyamda görüyorum sarışın erkek bebeğim oluyor bakalım artık nasıl çıkacak son üç günümüz kaldı
Betusko Gebeysek1 ben hiçbi şey hissedemiyorum ama eşim kız diyor öğrenince yazacağım rüyam çıkacak mı merak ediyorum 🙈
mucizem5bebek Betusko Ben hep oğlan gördüm kucağımda emziriyordum onu sonra oyun oynuyorduk bir seferde koz görmüştüm kızım kucağımdaydı ama yanımda büyük bir yaşta oğlum vardı şuan bende 14 haftalık gebeyim daha cinsiyeti belli değil merak ediyorum doğrusu gerçekten oğlum mu
Betusko mucizem5bebek öğrenince yazın mutlaka🙈 sağlıklı olsun gerisi önemli değil ama insan merak ediyor işte ❤️
sukriyecengl Betusko Ben hamileliğimi ilk öğrendiğimde erkek bebeğim olduğunu görmüştüm mavi battaniyeye sarılıydı. Şu an 23+3 haftalık olduk bebeğim erkek ☺️💙
Zehrabal1 Betusko bı kaç kere gördüm ama hep başka gördüm heralde çok düşünüyorum psikolojik olabilir 😅
gzdee11 Kızlar ben de tam tersine kötü görüyorum neden böyle oluyor? Rüyamda hep düşük yaptığımı ya da çamaşırımda kan görüyorum. Böyle rüyalar gördüğüm günler çok kötü oluyorum
Betusko gzdee11 bilinçaltından kaynaklı olabilir hem rüyada kan varsa bozulur derler kötü hiçbir şey olmazmış içinizi ferah tutun 💖
KuzeyinAnnesi10 Betusko oğlumu görmüştüm daha cinsiyetini bilmeden yatak odasının kapısından bana bakıyordu sarışın bi bebek oğlum olacakmış rüyam çıktı zaten başından beri erkek hissediyordum