BurcuArya35 1 gün yoğun bakımda yattım kanamamda var ara ara ilk gün bebeğin kalp atışları düştü çünkü şimdi normal servisteyim bu 3. Günüm yatıyorum ciğer geliştirici falan vurdular bebeği serumla besliyorlar benide ama yemek içmek yasak oldu sancılarım çıkınca korkuyorum inşallah doğum falan olmaz açılmam yok zaten