Sekine24 Kızlar kan tahlili yaptırmıştım 4 haftalıkken 1500 olan değerim şimdi 8 haftalık yaptərdığım testte 1380 olmuş düşük belirtisi diyolar doktora daha girmedim böyle olursa sonradan yükselirmi yoksa düşük kaçınılmazmı?
Sekine24 Mnos-332 gurbetcianne97 Doktordan geldim kızlar yalnış tarihe bakmışım herşey yolunda çok şükür