Pinarlina19 Kızlar hastaneye rutin kontrol için gittim kalbinde sorun çıktı günlerdir yatıyorum çıkış veriliyor sonra geri yatıyorum. Örn: 160 olması gereken 80e düşüyor vs yaşadınız mı bunu ? Sezeryana da almadılar normal doğum bekliyorlar
Serap-asel Pinarlina19 Allah yardımcınız olsun 36+0 haftada doktora gttım bebegın suyu azıcık azalmış dedi ultrasona baktı bebeğe gıden kan akımı felan gayet ıyı dedi eğer su çok azalırsa erken alırım biraz dedi suan 36+2deyım okadar üzülüyorum kı bu zamana kadar hersey çok ıyıydı 😢
Senbenimmucizem Pinarlina19 rabbim şifalar versin inşallah ama bide başka dr.gidin kalp atımı yavaşlaynca direk sezeryanla alıyorlar diye biliyorum Allah korusun
Mervenur_kcbs Pinarlina19 merhaba canım benim 39+4 te kalp ritminde bozukluk çıktı acil sezeryana alındım ve oğluyum doğdu kesinlikle normal doğum olmaz riske atamayız dedi iyikide başka hastanelerde normal doğum diye ttutturmamışım bazen doktorlara inanmayanlar oluyor bu yazım onlarda okur inşallah oğlum doğdu sağlıklı herşey yolunda 1 yaşından sonra kalbinin delik olduğunu öğrendik ameliyat yaş ve kilosunu bekliyoruz o yüzden her zaman doktorunuza güvenin ben güvenmeseydim belki kötü sonuçlar olabilirdi