ikizannesiiiii2 kızlar 21 haftalık ikiz gebeyim kaç gündür hiç kalkmadıfım çok ayakta kalmadığım halde akşam dan beri yatarken belim batıyor kuyruk sokumum daha çok sağa sola dönerken canım çok açıyor yaşayan varmı bu sorunu
Mnos-332 ikizannesiiiii2 bende 7haftalık oldum gebeliğimin ilk 2haftasında da gece yarısı şiddetli bel ağrısı ile uyanıyordum doktor muayene etti bişey yok dedi ve progestan verdi geçmişti ağrım ve bu gece tekrardan saat 2gibi şiddetli ağrı ve sancıyla uyandım baya bir kavrandım daha sonra yavaş yavaş geçti sizde de böyle oldu mu tek yumurta ikizlerine gebeyim
Minikmucizem2007 Bende ikizlere hamileyim benimde belimde ve kasıklarımda adet sancısı oluyor çok korkuyorum