Herkese merhaba yeni doğum yapmışken hemen sizlere doğum hikayemi anlatmak istedim☺️
Heyecanla korkuyla hastaneye gittim nasıl doğrucam diye ağlıyordum resmen gider gitmez beni hemen hazırladılar ilk başta önlük sonra sonta ve damar yolu açtılar sontayı uyuştuktan sonra taktırın hiç hissetmiyorsunuz zaten hazır olduktan sonra ameliyathaneye aldılar ve en korktuğum belden iğneyi yaptılar inanın onu bile hissetmedim iğneyi yaparken sizi tutuyorlar zaten en çok sorulan uyuştuktan sonra bişey hissediyormusun hayır hiç bişey hissetmiyorsunuz ağrı olarak sadece haraketleri hissediyorsunuz 10 dakika sonra bebeğiniz yanınızda oluyor zaten 🥰 odaya çıkardıklarında hemen serum takıyorlar emzirmek için hemşire geliyor benim sütüm 2 saat sonra gelmişti çok ağrınız olunca hemen söyleyip iğne yapıyolar ilk ayağa kalkış çok zor aşırı ağrınız oluyor devamlı yürümemiz gerekiyor sonra yavaş yavaş ağrınız geçiyor zaten sabaha daha iyi oluyorsunuz sadece şunu söylemek istiyorum pijama takımı hiç almayın yanınıza rahat edemiyorsunuz doğumdan sonrada hiç baş ağrısı bel ağrısı yaşamadım odaya çıkınca hemen kahve için baş ağrınız olmaz yazarken unuttuklarım olabilir merak ettikleriniz varsa sorun lütfen ❤️❤️