Busece06 Kızlar acil doğum yaptım bu gece. Ulaşacakları numarayı açmadılar alınan doku ve kordon çöp oldu bu sıcakta
Busece06 Hem paralız çöp oldu hem emeğimiz rezil olduk parayı nakit almasını biliyolar. Hastanedeyim sinir krizi geçiricem düşünen varsa başka firma düşünsün
Busece06 Geceden beri tam 7 saattir arıyoruz bizimle ilgilenen sözde sorumlu kişiyide. Asla ama asla açmıyolar ne kiti alıcak ekipleri geldi ne telefonlar açıldı çok mağdur edildik