Arkadaşlar bi şey sorucam benim 2-3 gündür çok ağrım var ama sancı değil yani karnım belim falan değil nasıl anlatılır bilmiyorum çünkü tam olarak nerem ağrıdığını ben de anlamadım. Tabiri caizse bacak aram ağrıyor ama vajina acısı değil böyle sanki düşmüşüm bi yerlerim kırılmış.. hiç anlatamadım ama inşallah anlamışsınızdır djdjdkd yürürken falan basamıyorum bacağımın üstüne topallıyorum ama bacağım ağrımıyor ay nasıl anlatıcam bilmiyorum of😢 30+6 haftalık hamileyim daha, çatı ağrısı bu mu oluyor eğer buysa neden oluyor acaba bilen varsa yardımcı olabilir mi yurtdışında yaşıyorum doktora ulaşabilene aşk olsun hayatta ulaşamam acile gitsem 10 saat bekletir bi şey demezler o yüzden burda cevap arıyorum😢