Bende kanamam geldi 36+1 ile doğum ıcın gözetim altına alında bebek akcıger gelişimi için iğne vuruldu 2 cm çalmayla gttım bekledim sabaha kadar olsun olmadı sabaha karşı nst bebek hareketleri yavaş gözüktü Sezar yana aldılae bebegımle ben çok şükür sağlıklıyız korkmayın Allah’ın izniyle olur