Burcin-13 bu humana,mulipa gibi markaların çaylarında malesef eser miktarda rezene,kimyon vs var, binde bir oranlarında.ve içerisi şeker dolu,bir bardakta 7-8 küp şekere tekabül ediyor.yani anlayacağınız süt arttıracak derken bir sürü şeker giriyor bedeninize,üstelik bitkisel bir faydası da yok.onun yerine güvenilir bir yerden rezene tohumu alıp kendiniz demleyin,inanın çok daha fazla faydasını göreceksiniz.ben 2,5 aydır kullanıyorum.