Ter olabilir. Ağrın sancın var mı? Bende 36. Haftadayım. Bel ağrısından uyuyamıyorum şuan. Eşimi kaldırmam gerekiyor mu bilmiyorum. Sancı gibi girmiyor ama belim sanki ikiye ayrılıyor. Saat 4 oldu. Sinirden ağlıcam artık. Daha gündüz gittik nstye girdik. Birde ciğer geliştirici iğne vuruldum acaba o mu böyle yaptı bilmiyorum.