Aslında ufak lekelenmem var diye acile gitmiştim fakat Nstye bağlandığımda doktorun sancım olduğunu söyledi ama ben hissetmiyordum daha 34+3 haftadaydım meğerse karnımda oluşan benim bebek yer değiştiriyor yada buraya toplandı dediğim sertlik aslında sancıymış. Serumda takılmasına rağmen sancılarım dinmeyince hastaneye yatışım verildi erken gebelik riskine karşı . İlaç tedavisi uygulandı ilk gün aynı sancı çıkıyordu 2 gün sancılarım azaldı ayriyetten bebek için akciğer gelişimi için iğne yaptılar 2 doz . Siz siz olun ev işi yapıcam diye kendinizi yormayın . 24 saat daha gözlem altında kalıp bi problem yoksa taburcu olacağım . Ama bu 2 gece hastanede kalmak benim için normal doğumu gözümde çok korkutttu sezeryan isteyeceğim dua edin kızlar sorunsuz bi şekilde evime geçeyim ve oğluşum zamanında gelsin 🙏🏻