Açlık kan şekeri maksimum 92 olması gerekirken benim 100 çıktı ve diyetisyene gidip diyet listene göre beslenmem gerektiğini söyledi doktorum benim gibi olan var mı ? Beslenmeniz nasıl nelere dikkat ediyorsunuz. 6. Haftadan beri bu durum var şuna 8 haftalığız