Bebekbeklrkn Kızlar bu haftada hissetmek mümkün mü hafif dalgalanma oluyor yada ben mi öyle hissediyorum ya
EUEUEU Bebekbeklrkn bende 2. de erken hissetmeye başladım. Erkek olunca erken hissedilirmiş cinsiyetini ögrendinizmi :)
Minigininannesi Bebekbeklrkn benimde 2. Bende 14 civarı hissetmeye başlamıştım evet mümkün.Suan 26 haftalık oldu ilk kızımdan daha hareketli hissediyorum bu da kız ❤️
Tatar59 Bebekbeklrkn böyle sanki kurt varmış içinde gibi bir his dimi? Ben ilk gebeligimde sormuştum doktora bebek de olabilir bağırsak hareketleri de olabilir demisti
naneliseker_ Skarakas atar damar gibi mi atıyor bende 17 deyim karnim uzaninca atıyor bebek dedi doktor ama..
2kedi1beybi Bende o haftalarda hissetmiştim ilk ama çok erken diye değildir dedim kendi kendime. Bi de çok arada hissettiğim için korkarım hissetmezsem diye kendimi dinlemedim gazdır şudur budur dedim hep 😅