MelodyFairy ben 16 gün sonra yaptım doktorum 17 gün sonra yapın demişti ben sadece bir gün erken yaptım 🥲 daha önceki yaptığım testler hep negatif çıktığı için ve bu testi yapmadan önce 2-3 gece sürekli rüyamda pozitif görüyordum ve o gün test yapacağım gün de sabahı yani sabaha karşı rüya görüyordum pozitif çıkıyor test yapıyorum sonra bir uyandım baktım rüyaymış keşke gerçek olsaydı dedim sonra o gün test yapmayı düşünüyordum ve dedim rüyamda öyle gördüysem artık tam tersi olur çıkmayacak sandım ve yapmak istemedim ve öyle yattım yapmadım eşim dedi git bir yap dedi Bir bakalım dedi o da merak etti sonra gittim yaptığım gibi birkaç saniye içinde hemen ikinci çizgi görünmeye başladı ve o an sanki kalbim duracak gibiydi çok güzel bir duygu şuan 38+5 geleceği günü dört gözle bekliyoruz kızımi 🥹💞Allah’ım size de nasip etsin inşallah bu duyguyu