Merhabalar hanımlar. Bu benim ilk gebeliğim şu anda 27 haftalık hamileyim. Bebeğimin hareketlerini çok hissedemiyorum. Bazen böyle minik vuruşlar gibi oluyor ama çok nadir. Doktor randevuma da birkaç gün var bayadir kontrole gitmedim. Başına böyle bir durum gelen var mıdır? Bu normal mi korkmalı miyim?