Hiç bişi kar etmiyo bu aralar bana hareket falan bi de donuk omuz sendromu var bende sola yatmaktan ali rıza beye döndüm artık 🥲 bi kremim vardı onu da kullanamıyorum gebeler kullanamıyo 🥲🥲 doğurduktan sonra tekrar bi fiziğe baslarım diye düşünüyorum 😌