AL2710 Geçen hafta ben de aynı şeyleri yaşadım. Cumartesi 75 gr şeker yüklemesi yaptırmıştım. Cuma akşamı da pasta,kurabiye,karpuz, patates yememem gereken bir sürü şey yemişim. Ama bunu doktora söylemeyi unuttum zaten o da sormadı. Dahiliyeye ve diyetisyene yönlendirdi. Açlık-tokluk şekerine bakılsın, takip yapılsın dedi. Pazartesiden itibaren kendimce dikkat etmeye başladım. Bugün dahiliye, öyle çok yüksek değil ama yine de takip edelim diye şeker ölçüm cihazı yazdı. Açlık-tokluk tahlillerimi yaptırdım. Açlık geçen hafta şeker yüklemesi öncesi 92′ydi bugün de 93 çıktı. Tokluk geçen haftaya göre daha iyi, daha düşük çıktı.
Bu arada şeker yüklemesini 25+1′de yaptırdım. Şu an 26+1′deyim.

