naneliseker_ Kızlar iğne ucu kadar leke geldi doktora gittim bu haftalarda çok önemsemiyorum sorunda yok denildi. Bugün yine geldi ama yerimde duramadım gitsem mi yine hafta sonu girdi araya… Sizle yaşadınız mı?
naneliseker_ Pamuk evet plasenta falan bakmıştır umarım genelde bu haftada aşağıda olabilme ihtimali varda bide renkliden bakmıştı. Ama pazartesi içim rahat etmez gideceğim tekrar
naneliseker_ Pamuk inanın kendimden yoruldum diyebilirim. 2 kaybım var geçen kontrolde rahim ağzı da olctu sorun yok desede habire kafam dolu. Allah sonunu getirsin inşallah hayırlı doğumlar. 9 Ay zehir olacak diye korkuyorum:)
Pamuk naneliseker_ Benimde kaybım var.Suan 8 haftalık hamileyim sürekli kanama yaşıyorum.Her seferinde aklım çıkıyor.Cok çok iyi anlıyorum sizi.
Pamuk naneliseker_ Rahim ağzı yetmezliğindendi önceki kaybım.Suanda sebebi yine oymuş.Bugun araştırma hastanesine gittim dün gece yine kanama oldu.Rahimin kisalmasini beklemeden dikiş atılacak 12. Haftada.