ilknurakdogan1 33+3 deyiz Bel fıtığım sol kalçama vuruyor 2 gündür yürümekte zorlanıyorum 😞 yaşayan var mı Doğum şeklini etkileyen var mı doktor bilgisi önerisi varsa söyleyebilir misiniz normal düşünüyorum ama korkutuyor bu ağrı beni
Berceste46 ilknurakdogan1 35+2yim benim de sağ kalçama vuruyor yürümekte zorlanıyorum doktorum yürüyüş yap dıyo ama ben 15 dakika ayakta dursam ölecegım zannediyorum bunun normal doğuma engel olup olmadığını öğrenmek için fizyoterapiste gittim önceden çekilmiş mr sonucuma baktı ve doguma engel değil dedi fakat ben de kuyruk sokumu da çıkık olduğu için normal yapamazsın dedi doktorlar sezaryen olucam ki normal doğum ağrısıyla bel fıtığı birleşince de çok zor diyolar o da korkutuyordu şimdi ameliyat tarihim belli kafa rahat😁
glsnsglm ilknurakdogan1 benim doktorum malesef normal doğuma engel diye rapor yazdı ben de kadın doğuam sunacağın o raporu. Fıtığın durumuna göre söyleyebilirler bunu ancak herkeste farklılık gösteren bir şey sonuçta.