Zeliha2 geçmiş olsun canım 2 ay önce doğum yaptım bende bir göğüsüm felaket yara olmuştu yani göğüs ucumun yarısı yok gibiydi alttaki kırmızı derim görünüyordu aglaya aglaya emzirdim ne yaptıysam geçmedi kremler tahin uzerindeki yağ gümüş kapak vs hiçbiri olmadı Madecassol diye bir krem var 1.derece yanıklara işte sırt yaralarına göğüs ucu yaralarına çok çok iyi geliyormuş hücre yenileyeci özelliği varmış aldım kullandım 1 ayda kapanmayan yara 1 haftada tamamen kapandı göğüsume sürüyorum ne zaman emzireceksem sabunlu su ile güzelce yıkıyordum. Bide silikon uç al canım ben yara kapanana kadar kullandim. Silikon uçsuz artık aglaya aglaya emziriyordum. Silikon ucu taktım emzirmeye başladım acıyı hissetmiyordum.