Oğlum şu an baş aşağı pozisyon almış durumda. Müthiş derecede yürürken zorlanıyorum🥲 iki taraftan kalçama bıçak saplanırcasına ağrılar giriyor, batmalar oluyor🌝 magnezyum verdi doktor 2 gündür kullandım ama bariz bir fark göremedim. Bugün hafif egzersizler yaptım evin içinde biraz iyi geldi sanki bilemedim. Benzer durumda olanlarınız var mı hamişler?