Simamehmet yani doktorun yazdığı ilacı içmeyecekseniz nie gidiyorsunuz doktora anlamıyorum doktorlar hobi olarak ilaç yazmıyor sonuçta gerek var ki yazıyor k.bakmayın ama sinir oluyorum bu tarz postlara tedaviyi kabul etmeyecekseniz gitmeyin doktora doğuma kadar doğururken gidin sadece