Ilay-1 merhaba canım tebrik ederim öncelikle gebeliğini . ben 2 yıldır tedavi gebelik istiyorum bu ay e2 değerim yüksek çıktı paylaşımlarında seninde böyle bir sıkıntı yaşadığını okudum nasıl bir yol izlendi acaba neler yaptın bugünde kaset test yaptım 1 tanesinde pozitif diğerinde negatif çıktı adette 1 gün gördüm bu değerden kaynaklı mı acaba bilemedim