FatmAli0163 tek dediği sen hiç şeker tüketmiyor musun, başın ağırmıyor mu falan dedi. Ben de şekerli şeyler yiyorum aslında ama neden böyle ben de anlamadım dedim. Ondan sonraki tüm tahlilleri takip ettim hepsinde düşük çıktı. Aile hekimliğinde de 69 çıktı o da bir şey demedi. Acaba çok sınırda diye mi bir şey demiyorlar. Gebelikte olağan bir durumdur belki