Yagmursahdam Haftaya giriş yaptık 🥲 zaman hızlı geçiyor. Ağırlaşmaya başladığımı hissediyorum. Sağlıkla 40 haftayı görürüz inşallah. Aynı haftada olduklarım yoruma😌
AsELinAnneSi__ Yagmursahdam Ah evet 25+4 üz bizde çabucak yorulmalar mide yanmaları az yesen bile o şişkinlik hissi zor ama güzel rabbim saglikla kavuştursun evlatlarimiza inşallah 💓
happyvera Yagmursahdam bizde 25 olduk 🫠 karnım bir anda büyüdü 🤰🏼ve ağırlık hissetmeye başladım çok fazla sürekli yatıp dinlenmek istiyorum mide yanmalarım oluyor bir de ☺️
gudmorningbeya Yagmursahdam biz de 25 haftalık olduk bugün nefes alamıyorum ben de gerçekten ağırlaştığını hissediyorum ilk hamileliğim böyle değildi şimdi eşime dedim nasıl geçecek bu 3 ay
karanmom Yagmursahdam 29. Haftadan sesleniyorum😂😂çok zorrr benim için daha çok agirlastim herşeyden yorulmaya başladım ağrılarım arttti uyuyamıyorum geceleri
Hazniyee Agırlasma derken mesela neyden bahsedıyorsunuz ? Bende 26 haftalıgımda merak edıyorum mesela şişkinlık mı hareket kısıtlaması mı uyuyamamak mı hangılerı basladı sızde
gudmorningbeya Hazniyee nefes alamamak kolay yatıp kalkamamak ufacık bir şey yesen şişkinlikten rahatsız olmak
Yagmursahdam Hazniyee rahat oturup kalkamama, yatakta dönerken kısmı zorluk. Uyurken zorluk, merdiven çıkarken zorluk 🥲 gibi gibi
Zeynep_ze AsELinAnneSi__ ayy aynı gündeyiz yorulmalar olmasaaa doktorum bol bol yürü diyo sıcak ve yorgunluk olmasa yürüyecemde ama nerdee
Yagmursahdam happyvera bende yanma arada oluyor ama karnım benimde bi anda çıktı, merdiven cıkarken falan zorlanmaya başladım. Neyse ki hareketli bi insanım. Bel ağrılarım da oluyor🥲
_mom3434 hafta… İki adım atıyorum nefes nefese kalıyorum ağırlaştığımı hissediyorum bence zaman yavaş geçiyo 😅😅
Yagmursahdam karanmom 🥲🥲🥲🥲 daha da büyüyecek bu karnım bide, şimdi bile böyleysek i… havalar çok zorluyorrr… bende zor uyuyorum🥲
Rena98 Yagmursahdam 25+1 oldum an itibariyle 2 ci gebelik 1yas 3 Aylik kizim var cokkkkk yaramaz onun pesinden kosmakdan evin isinden yemeyinden malesefki gebe oldugumu unutuyorum sukurler olsunkide mide bulantisi falan yasamadim o konuda sanskiyim yoksa kizima kim bakardi
Yagmursahdam Rena98 rabbim güç kuvvet versin. İkinci gebelik olunca mecburen hareketli oluyorsunuz🥲 bende çok yaşamadım şükür. Ama ağırlaşmak kötüymüş
hulyaca Yagmursahdam 25+3 olduk. Zaman durdu gibi sanki. 3. Hamileliğim. 2 kızım vardı oğlum olacak şimdi. 30lara gelsek diyorum artık. 🫠🙈 sıcaklar mahvetti 🥵
Yagmursahdam hulyaca ayyyy sıcaklarrrr mahvetti valla, Rabbim sağlıjla kucagınıza almayı nasip etsin 🥲 göğüsler sis karın sis sıcaklar bi yandan aürekli duş almak istiyorum. Cok bunalıyorum
Dyakut 24+5 haftalık olduk bizde aynı dedikleriniz gibi birazcık bir şey yesem bile sisiyor patlıyor gibi his ediyorum ayaklarım aşırı şişmeye başladı ağırlık hissi var🥺
Yagmursahdam Dyakut benimde akşamları şişiyor, bide ağırlık çöküyor 🥲 36-37 de napıcaz bilmiyorum fkdkdk
cupcakes Yagmursahdam 24 haftalığım ilk kızımdan ağırlaşma nedir bilmeden yaşadım hamileliğimi . Doğuma kadar dağ keçisi gibi gezdim . Bunda öyle değil şimdiden yorgun ve bitkinim ve daha çok yolum var . Üstelik evdeki de 2bucuk yaşında bana çok düşkün
Yagmursahdam cupcakes her hamilelik çok farklı sanırım, bi an önce geçse de doğsalar. Valla hamileliğe bayılanlar var hen pek onlardan değilim🤣