Kızlar merhaba 28+5 teyiz karnımın alt bölgesinde kızarıklık ve kaşıntı başladı normal diyorlar ama ben ilk gebelik olduğu için biraz panikledim aynı zamanda vücudumun bazı bölgeleri de kaşıntı ve kızarıklık oluştu göbeğin alt kısmında aşırı derecede zor tutuyorum kendimi normal midir lütfen yazın