Meridag
Ya çok tatlı sormuşsunuz ☺️
Ben çamaşırları genel olarak şu şekilde ayırıyorum.
Evde giyilen renkliler ve koyu renk donlar 😊
Havlular (beyaz veya çok açık renkli) ve beyaz donlar 😁
Çarşaf nevresim yastık kılıfı (hepsi desenli, benzer renklerde)
Dışarda giyilen açık renkliler, açık renk atlet, sütyen
Dışarda giyilen koyu renkliler ve koyu renk sütyen
Koyu renk kotlar
Açık renk kotlar
Diğer açık renk pantolonlar
İlk 3 grubu uzun programda 60 derecede yıkıyorum. Diğerlerini maksimum 1,5 saatlik programa koyuyorum. Kotları 1 saat 30 derecede yıkıyorum, çünkü çok soluyor.
Kendim dışarda giydiklerimi çoğu zaman 30 dkda yıkıyorum, çünkü zaten 1 kez giyip yıkıyorum her seferinde.
Omo sıvı deterjan (renkliler ve beyazlar için olan) kullanıyorum.
Sadece kotlar için siyahlar için olan deterjandan kullanıyorum.