Normal veyatta sezeryan doğum, normal doğum doğum sırasında anneyi ve bebeği zorlar daha sonrası rahattır tam tersinde sezeryan için geçerli ilk rahat sonrası zorlar ama bu dikiş muhabbeti çok saçma her türlü dikiliyorsun zaten normal de kesik atıyorlar dikiyorlar lütfen kendinize göre yorum yapın sezeryan doğum olucam bende kesinlikle sezeryan doğumu destekliyorum hem kendimi hem bebeğimi yormak o an zorlamak istemiyorum daha önce doğum yapmamış olabilirim ama etrafımda bir sürü örnek var benim için doktorlar da en güzelini yapıyorlar tamamen seçeneği sana bırakıyorlar normal normal diye bağırıp dayanamayıp oh iyi ki sezeryan var diyenleri de çok gördüm