Gulsummldr Kızlar doğum yapalı bi hafta oldu. Öksürcem hapşurcam diye ödüm kopuyo. Çünkü karnıma ağrı yapıyo. Sizce bi tehlike arz eder mi?
deletedmom734 Gulsummldr bende alerjik rinit var hapşurmadan Allahın günü geçirmem laparoskopi olduğumda sorun olmamıştı biraz ağrı olmuştu ama bakalım bunda ne yapcam 🙄
Oznr Gulsummldr ay en büyük dertlerimden biri benimde bir hafta oldu ama hala ayni. Hele birde gicik tutarsa tamam. Hemsireye sordum da canin acir sadece bisey olmaz dikisin patlamaz yani 11 tane dikiş var orda icten hemde dedi
Gulsummldr dilarama vala hapşurdum karnıma keskin bi ağrı saplandı. Vala ne yapacagımı şaşırdım artık. Genzime birşey kaçacak diye korkudan ne yapacagımı şaşırdım. Umarım bi zararı olmaz
Gulsummldr deletedmom734 bi sorun olacak olsa doktor derdi sanırım ya. Keskin ağrı saplanıyo ama. Umarım sorun olmaz
Gulsummldr Oznr ay teşekkür ederim ya. Çok canım acıyo çünkü. Bi hafta oldu ama şükür dikişlerim iyi. Ama öksürmek hapşurmak çok can acıtıyo