Poncik38 Juniorbabyy ilk kızımı 39+2 de kucağıma aldım normal doğum. Bu ikinci gebeligim tam 38 haftaligiz bekliyoruz ne zaman gelirse artık.
gudmorningbeya Juniorbabyy 37+3 oğlum doğmuştu bu kız bakalım ne zaman doğacak bu arada normal doğumdu