Kızlar yaklaşık 3 yıldır bebek istiyoruz. Eşimin sperm hızı kötüydü tedavi görüyoruz doktorumuz çok umutlu konuştu, tedavinin üstünden 1 ay geçti, adetim bu kes sanki olduğundan daha kısa sürdü gibi, normalde 6 gün sürer 4. Günden sonra az az gelmeye başladı, adetten sonra ilişki yaşadık, yumurtlama günü öncesi şiddetli bel ağrım oldu, günleri değerlendirdik şu an adetime daha 12 gün falan var ama belim çok fazla ağrı ve kasıklarımda damar atması gibi bir şey var ve çok fazla ağrı yapıyor. İlk kez böyle oldu. Onun haricinde koku hasssiyeti ve göğüs hassasiyeti yok. Sadece kasıklarımda ve belimde şiddetli ağrı var. Bu şekilde yaşayıp hamile olma var mı