Sahraa33 11 haftalik oldum ama hic belirtim olmadi, ve cok tedirginim, benim gibi olan var mi kizlar ?
Evaygl Sahraa33 Endişelenme ters bir durum olmadığı sürece ağrı kanama vs. İçin rahat olsun Allah’ın izniyle sağlıkla büyür 🥰 ben de öyleydim alışıyorsun zaten hareket etmeye başlasın rahat bir nefes alırsın 🥰🧿 Allah’a emanetler sağlıkla gelsinler ❤️
aysegul- Sahraa33 ben 34. Haftamdayım göbeğimin çıkması dışında hamilelik adına hiçbir belirti yaşamadım çok şükür ve sorunsuz gebelik geçiriyorum bence büyük şans kıymetini bilin😁
Aysnr11 Sahraa33 Ne güzel işte kız rahat rahat tadını çıkart benim iki gündür koku hassasiyetim çoğaldı her şey kötü kokmaya başladı öncesinde bu kadar yoktu keşke hiç olmasa ☺️
Ecemnm Sahraa33 aynı durumdan muzdaripiz bende öyleyim geçen hafta biraz kasik bel ağrım vardı bir kaç gündür hiç yok bomboş hissediyorum
Sahraa33 Evaygl Ilk gebeligim ve cok bekledik sonunda Tüp bebekle Nasip oldu cok sükür 🤲🏼 Belkide o yüzden cok korkuyorum 😔 Doktor iyi hersey yolunda diyor ama iste bilemiyorum
Meltemgunes Evaygl ikizlere hamileyim 30+5 deyiz karnımın büyümesi dışında şuana kadar hiç belirtim olmadı göğüslerim bile acımıyor takma kafana hatta bana sen nasıl hamilesin demişlerdi 8-10 haftalarda o panikle doktora gitmiştim 😂😂
Sahraa33 Aysnr11 Dogrudur ama cok bekledik bebegimizi, ondan gelen biseymis gibi geliyor bana midem bulansin bütün belirtiler birden olsun isterdim 😊
Evaygl Sahraa33 sen de haklısın ben de parsiyel mol gebelik yaşadım kürtaj olmak zorunda kalmıştım. Sonra tekrar geldi mucize çok şükür 🥹Belirtinin b si olmadı bazen unutuyordum hamileliğimi ama öyle büyük nimetmiş ki belirtisiz hamilelik ne kadar şükretsem az hep kusmaktan çok korkardım olmadı olmazda İnşaAllah 🥲 ama tedirgin olduğun zamanlar için rahat etsin istersen git sağlık ocağına kalp atışını dinletiyorlar zaten yine de korkma alıcaz evlatlarımızı kucağımıza Allah ın izniyle sağlıkla sıhatle 🥰🥰🧿
Aycan543 Sahraa33 ben de tüp bebekle hamileyim 11. Haftam hiç bir belirtim yok aynı senin gibi düşünüyorum salı günü randevum var sabırsızlıkla bekliyorum her hafta doktora gitmek istiyorum
Evaygl Meltemgunes ben de öyle regli gecikmesi olmasa hamileliğimi hiç anlamazdım karnım çıkana kadar. çok şükür sakin geçiyor bundan sonra da öyle atlatırız İnşaAllah 🥰 şimdi hareketlerini hissetmek yetiyor içimizi rahatlatmaya 🥹🧿