Aysehaldun Merhabalar dün hamile olduğumu öğrendim ultrasonda keseyi gördük şükür beta hormonumda 8300 değerinde 4 5 haftalık gözüküyor doktor bana 2hafta sonra gel dedi ozaman duyabilir miyim
Yazmelegi_ Aysehaldun ben 7.hafta içinde duymuştum sizde duyarsınız son adete gore kac haftalık olduğunuzu hesaplayın
Aysnr11 Aysehaldun Ben 6+4 de duydum 8-9 haftalara kadar yolu var canım duyulmazsa stres yapma sakın 🌸
Aysnr11 Aysehaldun ilk aylar çoğu doktor önermiyor ama eğer girerseniz ıslak çamaşırlarınızı hemen çıkarın üstünüzde kurutmayın
Aysehaldun Yazmelegi_ Buse457 Sormadım doktora unuttumda Çanakkaleye gidicez denizi temiz istanbula göre
Yazmelegi_ Aysehaldun ilk ay olduğu için sıkıntı olabilir birse eğer girerseniz ıslak camasirla durmayın hemen çıkarın