Sila_dmr27 Haftadayim ayaklarımda sinek ısırığı dahi yok ama aşırı derecede kaşıntım var bu durumu yaşayan oldu mu ?
Ceylanv Sila_dmr27 Ecemsucan55- ayak ve el kaşıntısı varsa karaciğerde yağlanma gebelik sarılığı olabiliyor bence doktorunuza bi danışın riski. var malesef
Fatoscum Sila_dmr27 doktorum önce karaciğer enzimlerine bakmıştı,çok şükür temiz çıkınca kan hapına 1 hafta ara vermemi istedi o şekilde geçti gitti benim,inanılmaz bir kaşıntıydı🥺çok geçmiş olsun
Ecemsucan55- Bende 36. Haftamdayım ayaklarım felaket derecede kaşınıyor ve ellerim ne zamn geçer bilmiyorum :(
Ecemsucan55- Ceylanv daha randevuma bir hafta var gidince mutlka soracam ama inşallah o zamana kadar dayanabilirim çünkü çok kötü kaşınıyor acaba aile hekimi bakar mı