Kızlar bugün damla şeklinde bacağımdan su sızdı doktora muayeneye gittiğimde bir buçuk parmak açıklık vardı ufaktan da nst de sancım çıkmaya başladı doktorda bu zamanda artık normal olduğunu söyledi 37+3 üz bu arada kasıklarımda bacağımın iç kısımlarında hamlama ağrısı gibi ağrı var uzun zamandır ve karnım artık sürekli sertleşmiş halde sizde ne zaman gelir hanımefendimiz tahmini olan tecrübesi olan arkadaşlar varsa bilgi verebilir mi ??