Herkese selam,36+3 deyim genital bölgemi jilet yardımıyla alıyordum ama artık doğum yaklaştığı için ve çatı muayenesine gireceğim için ağdaya gitmeyi düşünüyorum bir sakıncası var mıdır acaba ağdaya giden hamile arkadaşlarımdan yorumlarını bekliyorum 🌝