Denizhira15 bence hiç vakit kaybetme özele git benim ilkimde de kahverengi kanamam oluyordu korkulacak bişey yok ama kanama dursun diye progestan verelim dediler içmeme rağmen 12 haftalıkken düşük yaptım. Meğer servikal açıklığım varmış bu gebeliğimde de 6 haftalıkken sıyahımsı kanamam oldu çok korktum hemen doktoruma yazdım progestanı fitil olarak kullan dedi 1 hafta boyunca inanır mısın tuvalete gitmek için ayağa kalktım istirahat+ günde 2 kere Protestan kullanınca kanamam durdu şuan 35+2yiz sen de stres yapma bebeğini etkiler ayağının altına 2tane yastık koy yukarda kalsın dinlen hiçbir ev işi veya hiçbir misafir senin ve bebeğinin sağlığından önemli değil.