Aynı durumu bende yaşıyorum ara ara az bir şekilde geliyor. Doktora sorduğumda 12 haftaya kadar normal olduğunu söyledi ama koku dışında kaşıntı idrar yaparken yanma ağrı oluyorsa kesin doktora gitmelisin. Eğer sadece akıntıysa bol bol su içmek lazım ben şuan öyle yapıyorum çok geçmiş olsun :)