33.haftayım bazılarının doğumdan önce sütü akmaya başlıyormuş. Acaba kaçıncı haftadan sonra oluyor? Doğumdan önce akmaya başlaması mı lazım? Bende hiçbir akıntı yok henüz. Sadece meme ucu hassasiyeti var biraz o kadar. Acaba sütüm mü toplanmıyor. Bilemedim 🫢