symag Esratepeli çevrene kulağını tıka. Kilolu bebek sağlıklı diye birşey yokki. Pozitif düşün her bebek kilolu olacak diye birşey de yok. Kilosu da normal. Benim kızım 2.600 doğdu gayet sağlıklı bir bebekligi geçti daha hızlı kilo aldı doğduktan sonra