20+1 haftalığım , Bugün biraz fazla yürüdüm hava aşırı sıcak zaten ekstra yoruldum eve geldikten 1-2 saat sonra çok fazlasıyla karnım kasığım belimden sırtıma vuran çok şiddetli ağrı var yatıyorum ama hiç azalma olmadı yürürken canım acıyor batıyor her yerim, Arada bi gidiyor tekrar şiddetli ağrılar geliyor , yorgunluktan olabilir mi sizce endişeleniyorum ağrım hiç geçmezse hastaneye gideceğim de normal midir anlayamıyorum