Kızlar 32+2 bugün kontrole gittik oğlum baş assagi dönmüş erken değilmi ya Dr çok iyi dedi sevindi ama ben korkuyorm zorunlu sezeryan olucam döndü diye ya erken gelirse 😐 sizin kacıncı haftada döndü veya bu hafta döndüğünde erken doğum oldu mu kızlar