birmeleginannesi_ ben de çok stresli bir insanımdır anksiyete bozukluğu geçmişim de var ilk ignede kontrol edemedim zaten stresimi surekli vucudumu dinledim testler yaptim hamilelik olmayinca da inanilmaz hayal kirikligi oldu. İkinci ignede zor oldu ama stresimi yonetmeyi becerdim kendimi baska seylerle oyaladim surekli hamilelik de oldu zaten. Siz de size neler iyi geliyorsa kafanizi ne bosaltiyorsa onlari yapin bu donemde gercekten faydasini gorursunuz. İnsallah guzel haberi ilk seferde alirsiniz.