Kubrakarahan Cidden çok doktor gördüm ve çalıştım her doktor her şeyi bilmiyor ya da önemsemiyor nedense. Ben de 2 doktora takip oluyordum ikiz gebeyim kadın bana ne magnezyum önerdi ne progestan. Onla devam etsem eminim ağrıdan geberirdim şuan. Progestan sizin için lazım değildir ben ikiz olduğum için rahim ağzı gevşemesin diye ve rahim kasılmasın diye verdi doktorum hoş onu da her doktor düşünüp vermiyor. Benimki beraber çalıştık diye ekstra önlemler alıyor olabilir. Progestanı tüp bebekten beri kullanıyordum o ilk gittiğim kadın bırak dedi. Şimdiki doktorum Progestan bizi ileri haftalara götürecek sen bana güven ve o ilacı asla bırakma dedi sabah akşam içiyorum. Bir de 3 magnezyum, hatta 30 haftadan sonra 4 e çıkacak dozu sanırım. Tavsiyem bence bir Ocean ExtraMag alıp en azından kasılma yaşadığın anlarda içmen hiç zararı yok inan ki. Hatta kullanmaya başladığımdan beri huzursuz bacak sendromum da azaldı baya. O markayı önerdim çünkü ilk yazdığında elimde başka marka Magnezyum var diye o ExtraMag’ı alıp içmemiştim baştan ve hiç işe yaramamıştı. Gerçekten etkili bir vitamin. 🤗