afraenes 6+2 günlük sabah bir agrı kasılma oldu rahimde böle bise yasayan varmıdır yazarsanız sevinirim
Deletedmom15257 afraenes kasılma mi o haftada daha yeni kese net görünür cnn kasılma değil.o norma bi agridir
Benay afraenes kasılma olamaz o canım daha kalbi yeni duyulacak zamanda normal kasık ağrılarıdır doktor kanaman yoksa ağrılardan korkma demişti o haftalarda
Elmalikurabiye Anlik 2 kez agri olmustu bende o haftalarda. Ama gecti. Korkulacakbirseyyok bence. Rahim buyudugu icin oluyor dedi doktorum.