emir_01 kimyasal gebelik yasadim rahim filmi icin sira bulamadim ne yazikki ozelede .maddiyattan dolayi gidemiyorum… tuplerinde sorun olan kisi kimyasal gebelik yasayabilirmi arkadaslar
Ezel16 emir_01 Kimyasal gebelik kaliteli yumurta veya spermin olmamasından kaynaklanıyor.. Genetik kaza veya genetik faktörler de olabiliyor.. Ya da şanssızlık..
Filiz-kkn04 emir_01 4 kimyasalım var sol tüpümde sıvı varmış ondan dediler sol tüpüm alındı aşılama oldu yine kimyasal oldu
Aybarssmom_ Benim tüplerimde hiçbir problem yoktu sadece polikistik over vardı Ocak ayında kimyasal gebelik geçirdim, Nisan’da tedavisiz tekrar hamile kalabildim sadece folik asit kullandım
emir_01 Filiz-kkn04 tikaniklik degil demi bnmde 1 kimyasalim oldu rahim filmi istiyorum devlette sira yok
Bekledigimmucizemm Filiz-kkn04 canım kimyasallara çözüm var bir ilaç hamile kaldığını öğrenir öğrenmez kullan çok faydasını gören var eğer bir sorununuz yoksa vücut bebeği kabul etmiyor ve atıyor
emir_01 Bekledigimmucizemm morfoliji sorunumuz var deger cok dusuk hatta yok 0 deger sadece 1 kimyasal yasadim onuda tesadufen ogrendim adet gunu adet oldm
Bekledigimmucizemm emir_01 hımm o zaman sağlıksız embriyo oluşuyordur ilk önce morfoloji düzeltin mfk nın azopermi bu konuda çok iyi 👍
Bekledigimmucizemm Panioku Prednol bağışıklık baskılayıcı ilaç tüp bebek tedavisinde de çok kullandırılkır ve çok iyi sonuçlar var eğer tekrarlayan kimyasal gebeliklerin varsa hamile kalır kalmaz başla günde 1 adet doktoruna danışarak tabi
Bekledigimmucizemm Panioku bir arkadaşımın 3 kimyasalı oldu bu ilacı kullandı çok şükür hamileliği iyi gidiyor şu an darısı başınıza