Selmaaas 35.haftadayım Bebeğim iki hafta önden gittiği için doktorum 37.haftada alabiliriz dedi sezerynla ama ben normal istiyorum bilgisi olan var mı acaba 37.haftada normal doğum oluyor mu
Minesmz Selmaaas sancin gelirse yaparsın 34 ünde 35inde bile normal doğum yapan var 37 de gayet ideal zaman sancin olmazsa suni sancı verirler yaparsin
Minesmz Selmaaas doktorunuza söylersiniz açılmamış vesaire varsa veya oda olur derse alırlar sizi suni sanciyla